lørdag 26. november 2011

En hvit advent?



Første helgen i advent -
solen skinner og gradestokken viser plussgrader.
Inne er julestjerna hengt opp og straks er
adventsstaken klar.
Sitter i sofaen og nyter en klementin og drikker en kopp te.
Ute er det lite som minner om at vi straks er i desember og adventstemning.

Jeg drømmer om en hvit jul i år med masse snø og kuldegrader.
Blir jo liksom jul uten, så jeg krysser fingrene for at vinteren lurer like rundt hjørnet.

Jeg skal straks på teater med en god venninne og sønnen hennes -
pulverheksa og julenissen! Og det blir koselig :)

Ønsker dere alle sammen en fin lørdag, enten det er ut på julehandel, se på tenning av julegran eller kanskje kose seg inne med pepperkakebaking.

Nyt den første helgen i advent, er så utrolig koselig den tiden vi går inn i nå  ♥

post signature

5 kommentarer:

  1. Dette hørtes koselig.Fine bilder,håper det bir en hvit jul i år også!!!!!Kos dere på teateret med din gode vennine og hennes fine sønn. HPS

    SvarSlett
  2. Å så julestemning jeg fikk av de bildene:D Håper også at det hvite teppet legger seg snart<3 Snødde i går, men det er alt for mildt for at det får ligge i ro:/
    Kos deg på teater! Er så koselig med juleteater:)

    KlemKlem

    SvarSlett
  3. Jeg vil og ha en hvit jul :)

    Fabelaktig lørdagskveld til deg.
    Her er det båten over, blir spennende og se om stormen tar oss eller ei *blunke*

    Maiaklem

    SvarSlett
  4. For noen herlige bilder! Ønsker meg snø jeg også, men ser dårlig ut..
    Takk for god bedring hilsen :)

    Ha en fin søndag!

    klem fra Linnea

    SvarSlett

Blir veldig glad om du legger igjen en liten hilsen:=)