mandag 21. november 2011

Bildedryss fra turen min til Aix

Uken etter at jeg kom hjem har gått så altfor fort -
vet liksom ikke hvor tiden ble av?
I dag har jeg endelig fått tid til å laste ned og redigere litt bilder fra turen som 
jeg vil dele med dere :)









Fiiiine jentene....




Champagne, pain de Chocolat til frokost, makroner, jentesnakk og vin langt ut i nattetimene,
shopping, pizza, gåselever, "teaparty", bonjour, au revoir, marked, mintsjokolade, sushi,
verdens beste sjokoladebjørner, gode venninner, leffy, enda mere shopping....
Need I say more - det var en veldig veldig koselig jentetur ♥
Og Frankrike ga mersmak - neste gang håper jeg på Paris :)



post signature

4 kommentarer:

  1. hei søte!
    Du har detti helt ut av min bloggroll, det er derfor jeg ikke har besøkt deg *lei seg*

    Legger deg tilbake med en gang, så jeg kan følge med på dine hyss *smiler*

    Veldig koselig at du vil delta på bloggtreff da :) Me like!

    Nydelig tur du har vært på! Fabelaktige bilder.

    I kveld skal jeg og mannen kose oss med ribbe. Gleder meg!
    Fineste ukesstart til deg,
    maiaklem

    SvarSlett
  2. Tusen takk for kjempekoselig kommentar inne hos oss! For nokre nydelige bilder du har lagt ut, ser ut som ein drømme-jentetur! :)

    Håper du får ein super torsdag!
    Klem Helene

    SvarSlett
  3. Det ser ut som dere har hatt det KOS!
    Og makroner, nammis :)

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  4. ååå heldige deg som har vore på ein så fin tur! drømme drømme :)

    takk for din kjempekoslige kommentar,
    me sjåast ;)

    -klem

    SvarSlett

Blir veldig glad om du legger igjen en liten hilsen:=)