tirsdag 6. mars 2012

Ferie


En helt fantastisk solnedgang i gamlebyen Hamamet i Tunisia!
Turister på rekke og rad som tar bilder og nyter den vakre synet.
 Fiskerne pakker inn etter dagens fangst,
lokalbefolkningen tar et siste bad &
restaurantene på rad og rekke langs strandkanten gjør klar for kveldens innrykk!
Den lille byen våkner til liv.

Bildet er fra vår tur til Tunisia i 2009 og er mitt bidrag i øyeblikk sin utfordring Reise,
som jeg rakk å slenge meg på i aller siste liten...




post signature

5 kommentarer:

  1. Så stemningsfylt bilde. Synes nesten jeg kan kjenne lukten av varme og eksotiske krydder. :)

    Kule lysestaker under her!

    SvarSlett
  2. Nydelig foto!

    Takk for gode ord inne hos meg :)

    Ønsker deg en finfin onsdagskveld, jeg sitter værfast i Karmøy og venter på ett fly til Oslo.
    klemklem

    SvarSlett
  3. Kjempefint bidrag:)
    Tipper det var en flott tur ja ♥
    Ha en finfin kvled:)

    SvarSlett
  4. Herlig bidrag med god stemning i både tekst og bilde. :)

    Lykke til fra Huldra :)

    SvarSlett
  5. Hei på deg.
    Et flott og stemningsfullt bilde fra deg!
    Ønsker deg en riktig fin fin tirsdag ;)
    Klem, Monica

    SvarSlett

Blir veldig glad om du legger igjen en liten hilsen:=)