torsdag 6. oktober 2011

SDS - Smykkekveld






I går kveld hadde jeg og mine to skjønne venninner smykkekveld.
Flinke Nina prøve å lære oss å lage øredobber, 
noe som ikke var helt lett til å begynne med.
Mye pirk og knot fra min side, men kjempegøy!!
En kreativ verden jeg har lyst til å utforske mer,
så blir nok noen turer på perlehuset snart ja!!

Takk for en kjempekoselig kveld jenter!!

Og TUSEN takk for alle de kjempekoselige og søte kommentarene jeg har fått i det siste -
setter så utrolig stor pris på de, 
og så moro det er å se at jeg nå har daglige besøk her inne :)
*glad jente*

Ønsker dere en god torsdagskveld!!



2 kommentarer:

  1. Jeg er så enig, så enig! Noen skulle virkelig ikke hatt hund - jeg opplever det selv som et privilegium <3

    Men, snakk om å være flinke da du : )) Tipper det var koselig også - så slik ut mtp oreosen hvertfall ;P

    Ha en fin torsdagskveld! Klem fra Silje.

    SvarSlett
  2. Så koselig med smykkekveld! Flotte smykker dere produserte :)
    Klem Gitte

    SvarSlett

Blir veldig glad om du legger igjen en liten hilsen:=)