tirsdag 4. oktober 2011

Noen av høstens favoritter


Mitt favorittsmykke fra Camilla Prytz -
6 årsgave fra kjærsten ♥


God og varm grå strikkejakke fra Jean Paul



Lekre negler i høst med denne neglelakken fra Chanel og
mitt nye skjerf fra By Malene Birger som endelig ble med 
meg hjem denne lørdagen -
etter at jeg utallige ganger har gått inn og ut av butikken og tenkt skal, skal ikke.

Hva er dine favoritter i høst?

Nå gleder meg til en liten bloggrunde før jeg skal finne meg godt til rette i sofaen &
kose meg med en ny episode av Greys - tirsdagskos :)




post signature

1 kommentar:

  1. Hei du!
    ....herlige høstfavoritter! Elsker chanel neglelakk, og lurer på om jeg har samme fargen faktisk*smile* Og det kjedet med sjøhesten-VAKKERT!*smelt*

    ..og så har jeg en god nyhet til deg! Du er en av finalistene i stillebensutfordringen inne hos meg! Hurra*smile*

    ..avstemmingen foregår nå,og avsluttes førstkommende fredag (7okt) kl 17:30. Da kåres vinneren!*smile*

    Flott kveld til deg!
    Klem fra meg

    SvarSlett

Blir veldig glad om du legger igjen en liten hilsen:=)