mandag 24. oktober 2011

Bø!






Til neste helg er det Halloween, og dette er jo en dag som for hvert år sniker seg
 mer og mer inn på hos her oppe i nord.
Barna kler seg ut, og går "knask eller knep" -
og flere og flere holder halloween fester hjemme og på byen.
Jeg skal ha jentemiddag til helgen, så er ikke store halloween planer på meg -
men et par gresskarlys og kanskje halloween cupcakes skal jeg nok lage.
Og kommer det noen små søte utkledde barn på døren min, så
skal jeg ha godteriet klart :)

Pleier du å feire eller pynte til halloween?


post signature

2 kommentarer:

  1. Har egentlig aldri likt halloween jeg:P ..som ei sånn gammel sur dame liksom:P hoho ...Men de siste årene har jeg insett at den tradisjonen er vel kommet for å bli;) Har vi halloween fest pynter jeg..men ikke ellers..kanskje ei lita lykt på trappa bare:) Blir rolig hos oss også neste helg..bare avslapping:) Finffin inspirasjon du viser frem da! Mange tar jo helt av ved denne høytiden og det er jo kjempefint å se på:D

    SvarSlett
  2. Hei søta!
    Vi feirer ikke Halloween, men barna som ringer på får godis ;)

    Nydelig inspirasjon du deler!
    Fabelaktig start på uken til deg :)
    Her er det bloggerunde og litt mailbesvaring på jobb før jeg legger meg i den vakre prinsessesenga på hotellrommet.

    Klemklem

    SvarSlett

Blir veldig glad om du legger igjen en liten hilsen:=)