onsdag 21. september 2011

I strikkekroken en onsdagskveld



God Kveld
Nytt prosjekt på gang - har funnet en ny kjærlighet i garnets verden; Trapilho.
Dette skal bli en pute som skal få lov til å pryde sofaen sammen med den nye puten fra Day Home 
( en ny favoritt )
Så her i denne kroken har jeg sittet i kveld og strikket og kost meg,
mens kjærsten skygget banen og jeg og strikketøyet tapte for en kamerat og pils....
Kan ikke si at jeg ikke skjønner den akkurat.
Kiara har funnet en ny yndlingslek i kveld -
leke med tennisballen, miste den under sofaen, og pipe helt til mamma plukker den fram igjen....
om og om igjen - og slik har vi kost oss i stua vår i kveld. Hehe!!

Jeg ble så GLAD når jeg så hvor mange som har vært innom å sett på stillebenet mitt,
 og ikke minst de koselige kommentarene jeg har fått!!
Tusen tusen takk søtinger -
jeg fremdeles litt ny i blogglandia og litt usikker på en ting;
Svarer dere på kommentarene dere får på deres egen blogg, eller på bloggen kommentaren kommer fra??

Ha en fin onsdagskveld alle sammen!!

post signature

3 kommentarer:

  1. Hei, fant deg nå jeg via ditt fine bidrag i utfordringen til Lidyll :)
    Fin blogg du har.
    Får ikke lagt meg til som følger, for den funksjonen er ikke synlig på bloggen din for øyeblikket. Titter innom igjen og håper den virker da ;)
    Fin dag til deg.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. Så koselig at du fant meg, og enda mer koselig at du vil legge deg til som følger! Nå ble jeg glad :=) HAr hatt erfaring selv med at følgerfunksjonen tuller litt på dagtid, men jeg håper den kommer seg snart slik at du får lagt deg til! I mellomtiden skal jeg ta meg en tur inn til deg :=) Fin dag til deg og!!

    SvarSlett
  3. Så koselig! Og i dag har jeg fått det nye Bonytt så da blir det nok en stille stund på meg i sofaen med litt te, selv om jeg nok dropper strikkinga for det er jeg elendig på ;)

    Klem,
    Signe

    SvarSlett

Blir veldig glad om du legger igjen en liten hilsen:=)