torsdag 1. september 2011

Høsten banker på


1.september - høsten sniker seg på, og det er vel på tide å innse at sommeren er over.
Lange varme kvelder på terrassen, 
skal nå byttes ut med koselige kvelder inne under ullteppet med stearinlys, et glass rødvin og en god bok.
Dager på stranden skal byttes ut med lange turer i skogen med mine kjære.
Sommerkjolene byttes ut med varme gode ullgensere og skjerf.
Grillfestene byttes ut med "får i kål lag" -
og jordbærene byttes ut med epler.

Ute skal det grønne skli over i herlige nyanser av gult, rødt og oransj.
Høsten er en nydelig tid og jeg ønsker den velkommen med åpne armer.
Gleder meg jeg - gjør du?



En liten inspirasjon når middagsbordet skal dekkes i høst,
liker ideen med å ta høstens herligheter inn.....
( bildet er hentet fra pinterest )



post signature


1 kommentar:

  1. Gleder meg masse over høsten jeg:D Så fiiine lykter! der gav du meg en ide om pynt! Takktakk:D

    Klem

    SvarSlett

Blir veldig glad om du legger igjen en liten hilsen:=)