onsdag 24. august 2011

Mere plass....

Klesskapet mitt er bittelite, men stappa med klær. Drømmer om større plass, et stort walk in closet hadde vært noe. Kjæresten har lovet meg det, en gang når vi har større plass da skal jeg få mitt "walk in". I mellomtiden drømmer jeg meg bort hos andre sine.....





Er vel alles jenters drøm?
( bildene er hentet fra pinterest )

Nyter en slapp onsdag på sofaen i bloggverden, og etterhvert med strikketøyet mitt.
Har sett at den nydelige bloggen sukkertøy for øyet for har en utfordring gående;
vis fram det sorte i interiøret ditt.
Tenker jeg skulle slenge meg på den, men da må jeg ta bilder og det blir ikke nå -
akkurat nå ser det ikke bildevennlig ut hos oss, så da må det ryddes og det skjer ikke nå nei...
For i dag er det onsdag kveld og det er en slapp kveld hos oss -
men i morgen kanskje....

Ha en herlig lille lørdag alle sammen

2 kommentarer:

  1. Å, herlige garderober!
    *drømmer*

    Tusen takk for besøket i bloggen ;)

    Fin blogg du har, jeg følger deg gjerne videre!

    Ha en finfin kveld!
    Klem fra Silje

    SvarSlett
  2. ''fairytales do come true'' ,på det øverste bildet! herlig! ja, dette er iallefall min drøm:) Men det blir vel ikke enda.

    SvarSlett

Blir veldig glad om du legger igjen en liten hilsen:=)