torsdag 14. juli 2011

En kveldstur til Trollvann


I sommervarmen i går tok vi med oss hundene opp til Grefsenkollen og Trollvann, der vi kunne la de løpe rundt og kose seg - la hunder være hunder.


I varmen er det godt å kunne kjøle seg ned -
men vannet var også litt skummelt til å begynne med.

 "Det er best på land"
"Men jeg har veldig lyst på den pinnen pappa hev i vannet, hmm"

"Kan du ikke hente pinnen til meg, please??"

"Må jeg seriøst gå enda lenger ut??"

"Ok, here I go....!!"

"Hei, se på meg`a - jeg svømmer visst....!!!"


En veldig bra kveld både for hundene og oss,
og ikke minst ble vi begge to veldig stolte av den lille trulta vår som tok sine første svømmetak.
Krysser fingrene for en fin sommerhelg, selv om det desverre ser litt mørkt ut i dag....
Lov å håpe da!
God helg alle sammen.


 

3 kommentarer:

  1. Hei! Takk for hilsen! Dessverre husker jeg ikke helt hvor jeg fant den kule puta; men herlig var den, ikke sant? Ikke umulig det var på Etsy.com - der har de utrolig mye stilig!

    Fine bilder du viser fra kveldsturen! Og ikke minst fra Andørja! Husker vi kjørte forbi skiltet på vei til Tromsø ;-)

    :-)

    SvarSlett
  2. Hei.Veldig fine bilder du har lagt ut, fra kveldsturen, og bildene fra Andørja.

    SvarSlett

Blir veldig glad om du legger igjen en liten hilsen:=)