onsdag 8. februar 2012

"Fabelaktige Goodie`s" fra en Fabelaktig Goodiebag!!

Da var Goodiebagen fra lørdagens AFTEN  tømt,
og jeg sier bare wow!!


Utrolig tøff T-lysestake med pekende hånd fra Kremmerhuset
3 nydelige t-lysestaker i yndlingsfargene:
grått,svart og hvitt fra Skeidar
Søteste fløtemuggen fra Wik & Walsøe


Fineste hvite vasen fra Eva Solo!!


Kjempefin og praktisk drikkeflaske fra Eva Solo.
Denne er super funskjonell og tåler både oppvaskmaskin og fryser!!
Så nå er det bare å fylle opp flasken og slenge den rundt hånden -
og begynne å trene ;)
I tillegg til dette fikk vi også en te ubåt og produktkataloger.


Søt T-boks fra Kid &
et utvalg med herlig Te fra Pukka!!

Kjempefin knagg fra Palma
Forfriskende og god Blåbærsmoothie fra Naturdiett
Leppepomade fra Carmex
(Denne er ekstra god nå som det er så kaldt ute og
har allerede fått fast plass i vesken min!!)

En pakke med ansikts rensewipes fra Simple
Shampo & Balsam fra John Frieda
Hårspray fra Rene Friis

Nytt økologisk vaskemiddel fra Lillys som jeg gleder meg til å prøve ut
til helgens vask
( kommer tilbake til hva jeg synes om dette da )
Eske med løste fra Newby
Trehjerter fra Skeidar.
Rose og fin treningssinglet fra Kari Traa.
2 nydelige kort fra Snøstorm.
Pannebånd og kortspill fra Vossatassar.
Magasiner fra Bonnier.
Fargekart og godteri fra Fargerike.
Leppestift fra Maybelline
Washitape fra Andrine og Marens lanshandel.
Taza sjokolade fra Soon Secret Garden med kanelsmak.
( Denne gleder jeg meg til å lage sjokoladeboller av til helgen )

Å gå gjennom denne var jo nesten som å åpne opp julegaver på julaften jo!!

Så tusen takk til kjempesnille og rause sponsorer,
og sist men absolutt ikke minst -
tusen takk til Fabelaktige Maia  som fikk tak i alle de flotte sponsorene!!

post signature

1 kommentar:

  1. Hei søte!
    Endelig fikk jeg tid til å besøke deg her inne! Uken har bare flydd av sted, uff!

    Jeg håper du kosa deg på lørdagen :)

    Hvis du og Kiara vil møte meg og Nala for lek en dag hadde det vært kos!

    Ikveld er jeg og Nala alene, mannen jobber (er det ikke den ene så er det den andre). Vi har funnet fram pledd og ullsokker etter en laang tur i halvmeter snø.
    Klemklem

    SvarSlett

Blir veldig glad om du legger igjen en liten hilsen:=)