søndag 4. desember 2011

Vinneren er trukket....



I går kveld trakk min kjære den heldige vinneren av min første Giveaway!!


 Og den som vant ble:


Jenta bak den nydelige bloggen:

Lillpastill

Gratulerer!!

Men vent litt.....
I dag tidlig trakk jeg en ekstravinner som får en overraskelse av meg på nyåret,
og den som får det er:


Søteste Silje med den herlige bloggen:

Whippetliv

Så send meg deres adresse begge to på: Hegesolvoll@hotmail.com -
så sender jeg premiene så fort som mulig :)

Tusen tusen takk til alle dere som ble med,
gøy at det var flere å trekke mellom....
og skulle gjerne gitt en til alle sammen....
Men dette var gøy så blir nok ikke min siste giveaway!!

Ha en flott andre søndag i advent alle sammen :)



post signature

3 kommentarer:

  1. Gratulerer til de heldige!

    Nala sender en suss!
    klem

    SvarSlett
  2. Hurra!!

    Tusen hjertelig takk <3 Jeg digger jo disse lyktene dine SÅ mye. Hurra!
    Jeg sender deg en mail ; )

    Natta-klem.

    SvarSlett
  3. Å så koselig.. :)
    Jippi!! Det var virkelig kjekt..

    Klem fra meg

    SvarSlett

Blir veldig glad om du legger igjen en liten hilsen:=)