lørdag 31. desember 2011

På terskelen til et nytt år....


Da var siste dagen i 2011 kommet og vi står på terskelen til et nytt år med nye muligheter og nye overraskelser.
2011 har vært fylt med både sorger og gleder og den største gleden for meg var å hente hjem vårt lille nurk, Kiara  fra Sverige :)
Ser frem til et nytt år med mine kjære og spent på hva det nye året vil bringe med seg av gleder...
2011 har også vært året jeg startet med denne bloggen og begynte å følge alle disse herlige inspirasjonsrike bloggene deres, og det gleder jeg meg til å fortsette med i 2012.

Jeg setter så utrolig stor pris på dere som har tittet innom her i 2011 og lagt igjen søte små kommentarer :)
Og håper dere fremdeles vil gjøre det i 2012.
Ønsker dere alle sammen et riktig godt nyttår!!

Nå skal muffins bakes, middag gjøres i stand, bord dekkes, negler lakkes og finkjolen på
i kveld får vi fire gode venner på nyttårsfeiring :)

Håper du får en fantastisk nyttårsaften, så blogges vi igjen i 2012 ;)





post signature

1 kommentar:

  1. Takk for det! Og riktig godt nyttår til deg også!

    Håper dere hadde en fin feiring! Her rakk jeg ikke lakke neglene... men det ble en fin feiring likevel:-)

    SvarSlett

Blir veldig glad om du legger igjen en liten hilsen:=)