onsdag 30. november 2011

Unblogged - utfordring


Fineste hortensiaen i en liten vase på spisebordet,
men den er ikke alene.......
Zoomer jeg ut så er det dette som er spisebordet mitt i kveld......


Alt annet enn ryddig og bloggverdig, men slik er virkeligheten i blant.
Jeg er dessverre ikke den mest strukturerte personen og klarer ikke å gå å smårydde hele tiden.
I travle hverdager snur jeg ryggen til rotet, og tar en ordentlig ryddings når jeg først har tid.
Derfor kan spisebordet vårt fort se sånn ut midt i uken :)

Herlige mrs Hardy har utfordret oss til å vise virkeligheten,
og det rakk jeg å være med på siste liten....

Ved å se på alle bidragene her som har kommet inn,
så får man ikke så dårlig samvittighet om man ikke har ryddet av middagsbordet,
eller har bordet fullt av rot som meg *smiler*

Og har du ikke vært med på giveawayen min så har du fremdeles sjansen,
gå inn her ( trekning i morgen kveld )

I morgen er det 1.desember og den første luken, gaven eller nellikspikeren står for tur!!
Ønsker deg en finfin 1.desember :)


post signature

4 kommentarer:

  1. Den utfordringen er bare fabelaktig! Herlig bidrag ;)

    klem

    SvarSlett
  2. Så flott at du også er med:D Slik har spisebordet mitt sett ut mang en gang:D ikke alltid like enkelt å holde det så ryddig;) Da er det ok å se at flere har det sånn:) Ha en fiiiin 1 desember du også!

    KlemKlem

    SvarSlett
  3. Hei og hjertelig velkommen skal du være til min blogg. Så hyggelig :) og tusen takk, det er virkelig stas med en ny leilighet.. Vi har kost oss masse i dag, det er så herlig å se han tar litt innover at det er jul, selv om han bare er 16 mnd. Herlig herlig.

    Ha en fantatsisk 1 desember
    *Bettine*

    SvarSlett
  4. Det er jo det fine, og det som inspirere man vil vise. Hvis noen virkelig tror at alt er strøkent bare fordi bildene ser strøkne ut.. ja da.. :)

    SvarSlett

Blir veldig glad om du legger igjen en liten hilsen:=)