lørdag 22. oktober 2011

Lønnebladlykter





Jeg fant inpirasjon til disse lyktene for en god stund siden her 
og i går kveld ti min før gjestene min skulle komme,
kom jeg på at jeg manglet noe på bordet -
så da ble kjærsten sendt ut på lønnebladjakt!!
Resultatet ble disse to nydelige lyktene.
Ga så fin og høstlig stemning på bordet i går kveld.
Enkle er de å lage også -
kun to lønneblader, en t-lysstake og litt hyssing.
Eneste som er litt kjedelig er at de holder ikke særlig lenge,
men skal få lov til å stå over helgen :)

Ønsker deg en god lørdagsettermiddag videre!!

post signature

2 kommentarer:

  1. Så dekorativt! Og stemningsfylt!

    Ser ut som at dere har hatt noen flotte turer i høst! Vi har bare fått en "ordentlig" i høst - og det er litt lite...

    Tusen takk for kjempehyggelig hilsen hos meg! Ønsker deg en deilig søndag!

    SvarSlett
  2. Råfint!

    Vet du.. det må faktisk være en av de enkleste og fineste inspirasjonene jeg har sett på ei gooo stund : )) Skal lete frem hamptråd på mandag jeg! Hurra for deg :D

    Kose deg videre i helga <3 Klem fra Silje.

    SvarSlett

Blir veldig glad om du legger igjen en liten hilsen:=)