lørdag 17. september 2011

DIY - mine første wrap-around bracelets


Jeg har lenge tenkt på og hatt lyst til å lage mine egne smykker -
slik at jeg kan få det akkurat slik jeg vil ha det.


Er veldig glad i armbånd av denne typen og på min arm er det "jo flere,jo bedre" som gjelder.
Så jeg ble så glad når jeg fant tutorials på disse armbåndene, 
og på samme siden solgte de akkurat det man trengte for å lage de -
Bestilte hjem litt til å begynne med og er blitt litt hektet må jeg innrømme, 
så flere smykkeprosjekter er allerede i tankene
Gå inn her om du har lyst til å prøve du også -
masse gode ideer og inspirasjon!!


Formen er ikke helt på topp ennå, 
så det blir en slapp lørsdagskveld på sofaen med ostepop og jentefilm,
siden kjærsten er ute...
Men det er egentlig veldig deilig i dag.

Ønsker dere alle en superduper lørdagskveld :)

post signature

1 kommentar:

Blir veldig glad om du legger igjen en liten hilsen:=)