mandag 29. august 2011

Helgen som gikk

Lørdagen feiret et vennepar av oss dobbel 30 årsdag med Hawaiparty!
Hagen var gjort om til en riktig tropisk bar med palmer, fakler, blomster og tropiske drinker -
Eneste som manglet var solen, som ikke ville titte frem.
"Hawai in the Norwegian style"


Kjærsten vant prisen for beste kostyme til og med -
min søte gode ape.....


Søndagen var en slapp dag og mine kjære tok en tidlig kveld på sofaen,
og da måtte jeg jo selvfølgelig frem med kamera.
Mine to kjæreste kjære  ♥

På tide å gå og legge seg for meg nå,
men må bare si at jeg synes det er så gøy å se at det er så mange som er innom på besøk hos meg,
og koselig med  kommentarene dere legger igjen.
Settes veldig stor pris på - tusen takk.

Ønsker dere alle sammen noen gode siste dager i august.

post signature

1 kommentar:

Blir veldig glad om du legger igjen en liten hilsen:=)